Subject: FW: Garantiitagatise vabastamine tööl "riigitee nr 15 Tallinn-Rapla-Türi km 5,3-7,7 teeületuskohtade kohtvalgustuse ja 53,2-53,5 ristmiku ning bussipeatuste valgustuse projekteerimine ja ehitamine"
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Wed, 23 Apr 2025 15:46:09 +0300

Saatja: Kristjan Viil <[email-masked]>
Saatmisaeg: kolmapäev, 23. aprill 2025 08:27
Adressaat: Mairi Roots <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Koopia: [email-masked]
<mailto:[email-masked]> ; [email-masked]
<mailto:[email-masked]>
Teema: FW: Garantiitagatise vabastamine tööl "riigitee nr 15
Tallinn-Rapla-Türi km 5,3-7,7 teeületuskohtade kohtvalgustuse ja 53,2-53,5
ristmiku ning bussipeatuste valgustuse projekteerimine ja ehitamine"

Tere!

Pöördun teie poole ühe ehitusobjekti garantii aegse tagatise vabastamise
osas. Lepingu järgse kontaktisiku käest ei ole tagasisidet saanud,  ehk
saate suunata meid kellegi poole kes asjaga saaks tegeleda.

Lugupidamisega

Kristjan Viil

_____________________

mob:     +372 56264117

e-post:    <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

From: Kristjan Viil <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: esmaspäev, 21. aprill 2025 12:38
To: [email-masked]' <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: [email-masked]' <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Garantiitagatise vabastamine tööl "riigitee nr 15
Tallinn-Rapla-Türi km 5,3-7,7 teeületuskohtade kohtvalgustuse ja 53,2-53,5
ristmiku ning bussipeatuste valgustuse projekteerimine ja ehitamine"

Tere!

Tuletan end veel meelde. Meie vaatest oluline see eelmise aasta auditi
kohapealt.

Lugupidamisega

Kristjan Viil

_____________________

mob:     +372 56264117

e-post:    <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

From: Kristjan Viil <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: kolmapäev, 16. aprill 2025 14:35
To: [email-masked]' <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: [email-masked]' <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Garantiitagatise vabastamine tööl "riigitee nr 15
Tallinn-Rapla-Türi km 5,3-7,7 teeületuskohtade kohtvalgustuse ja 53,2-53,5
ristmiku ning bussipeatuste valgustuse projekteerimine ja ehitamine"

Tere!

Meie andmetel sai 31.10.2024 läbi garantii tööl „riigitee nr 15
Tallinn-Rapla-Türi km 5,3-7,7 teeületuskohtade kohtvalgustuse ja 53,2-53,5
ristmiku ning bussipeatuste valgustuse projekteerimine ja ehitamine“

Seal jäi üles ka garantiiaegne tagatisraha. Kuidas selle raha tagastamise
protsess transpordiametiga välja näeb?

Manuses ka tööde leping ja arve, kus tagatisraha info peal.

Lugupidamisega

Kristjan Viil

_____________________

mob:     +372 56264117

e-post:    <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.